Heeft maar 20 jaar geduurd

Stel je hier even voor aan de andere (erg nieuwsgierige) leden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Travelist
Newbie Dready
Newbie Dready

Heeft maar 20 jaar geduurd

Bericht door Travelist » di feb 18, 2020 2:38 pm

Hey hey dreaders!

Ook ik zal me even netjes voorstellen voordat ik het forum afstruin en iedereen lastig ga vallen met vragen en opmerkingen.

Mijn dread obsessie is al jaren geleden begonnen toen ik een jaar of 15/16 was. Op mijn 17e ben ik ‘de dienst’ in gegaan, dus is het er nooit van gekomen. Zoals jullie je wel voor kunnen stellen heersen er binnen het leger nogal wat vooroordelen ten opzichte van mensen met dreadlocks.
Omdat ik een leidinggevende functie had heb ik me er dan ook nooit aan gewaagd, maar na 20 jaar is het dan eindelijk zover.
Ik heb eindelijk een functie waarin ik geen leidinggevende meer ben en heb de stap dus durven nemen.

Op onze vakantie in Bali kwamen we een dread-zetter tegen, doordat de prijs zo laag was dacht ik nu of nooit!
Tot nu toe ben ik helemaal weg van de tuinslangen op mijn hoofd, geen last gehad van pijn en ook de jeuk viel erg mee.
De pluisjes (die bij baby-dreads horen) vind ik niet heel erg mooi maar dat is een kwestie van tijd. Geduld is niet mijn beste eigenschap dus we kijken gewoon wat minder in de spiegel, dan kan ik me er ook niet aan storen.

Binnenkort wil ik de pas gezette draadjes laten nakijken en eventueel op laten kuisen, liefst in de buurt van Den Helder. Weet iemand misschien een goed adres in de buurt?

Voor nu is het wel even genoeg denk ik, tijd om het forum door te spitten :D

Pien4
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-vrouw

Re: Heeft maar 20 jaar geduurd

Bericht door Pien4 » zo mar 01, 2020 8:34 am

Wow, wat een gaaf verhaal! Welkom!
Echt gaaf dat je nu de stap gezet hebt!
Hoeveel dreads heb je?

Plaats reactie